Angre- og returrett
Angrerett
Ifølge Angrerettsloven kan du angre på bestillingen din innen 14 dager etter at du får varen tilsendt. Velger du angreretten får du også returnert portokostnadene du hadde ved bestilling.
Det forutsettes at innholdet er uåpnet og forsegling ikke er brutt.
Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).
Retur av varer
GRATIS RETUR – Du kan når som helst innen 14 dager gratis returnere uåpnede og ubrukte produkter til oss, med pengene tilbake garanti og gratis retur på varer du har handlet i vår nettbutikk gjeldene fra den dagen du mottar varen. Om du returnerer varene tilbake til vår nettbutikk vil pengene bli satt inn på det kortet du benyttet ved betaling.
Det er viktig at du sjekker bestillingen eller varene dine ved mottak og alltid før bruk. Hvis det oppstår feil eller problemer oppstår, må disse rapporteres til oss umiddelbart slik at vi kan undersøke det. Før du prøver å returnere en bestilling, må du kontakte vårt kundeserviceteam for å be om et autorisasjonsnummer for retur. Uten dette nummeret kan det være vanskelig å behandle returen, noe som betyr at prosessen kan ta lengre tid.
Ønsker du å returnere hele eller deler av din ordre tar du kontakt med Vår kundeservice for retur-registrering. Når returen er mottatt vil vi refundere deg beløpet du har betalt for varene.
Det er kundens ansvar å pakke produktene som skal returneres forsvarlig og godt nok, slik at de kommer fram til oss i god behold. Merk at produktets eventuelle forsegling ikke må brytes. Produktet må heller ikke være brukt/ testet. Varen skal leveres tilbake med alt tilhørende produktet (emballasje o.l).
Har du mottatt feil varer eller varer med feil, sender vi deg nye varer uten kostnad for deg. Den feilsendte varen må sendes i retur (eventuelt bilde ved defekte varer), før korrekt vare kan sendes ut. Ta da kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller på telefon 463 49 100 for å registrere returen. Husk å ha ditt ordrenummer tilgjengelig når du kontakter oss.
Returadresse:
Nordic-Cosmetics AS, Mangerøyvegen 24, 5936 Manger, Norge.
NB! Husk å merke din retur med avsender og ordrenummer.
Bytte
Vi har dessverre ikke mulighet for å bytte til en annen vare, eller til andre størrelser / varianter gjennom nettbutikken. Vi gjør kun returer slik at du får du pengene tilbake, og må da eventuelt legge inn en ny ordre på ønsket vare.
INGEN TOLL
Nordic-Cosmetics AS er et norsk selskap med lager i Bergen område. Du betaler derfor ingen toll.
Sosial